vrijdag 29 juni 2007

Welkom,,,,

Eeejj mensen, tenminste het zal me gaan verbazen als je dit leest, aangezien ik niet van plan ben om reclame te maken voor de blogsite...
Maargoed voor de duidelijkheid( ;) ), in deze blog staan verhaaltjes hoe ik denk over bepaalde dingen en hoe ik ermee omga. Ik gebruik geen echte namen... Nouhjah mischien wel zie ik wel een keer... Ik denk eerlijk egzegt ook niet dat ik het lang ga volhouden deze blog,,, (afkloppen!)
Ohja, er komen vast en zeker ook verzinsels in te staan, fantasie verhalen of juist heel realistisch.

Ik wil met deze Blog niemand discrimineren, of beledigen... Als ik dat toch perongeluk doe, verzoek ik u om met mij contact te nemen via mijn gastenboek.

Zo dat is dan ook weer geregeld :)

Bedankt voor het lezen,

Groetjess,,

Jo

Geen opmerkingen: